Vyplatí se vám investice do koučování? - 2. díl

border

Koučování vytváří úspěšné osobnosti. 80% klientů má díky koučování vyšší sebevědomí, 73% klientů si zlepšilo vztahy s lidmi. Hledáte rovnováhu mezi zaměstnáním a osobním životem? I s tím vám pomůže kouč.

Vyplatí se vám investice do koučování? - 2. díl

Autor: Michaela Blažková23.8.2016 Počet zobrazení: 403

Výsledky mluví samy za sebe
V samém jádru koučování stojí touha pomáhat ostatním k dosažení něčeho velkého, ke zlepšení sebe sama a jejich života celkově. To je to, co pohání kouče a přináší jim úspěch.

Kouči pomáhají maximalizovat potenciál každého člověka. Přistupují ke každému klientovi jedinečným způsobem. Cílem je podpořit klienta při realizaci nových nápadů a vytváření alternativních řešení, které mu nakonec pomůžou v jakékoliv situaci, která nastane. V důsledku toho 70 % klientů zvýší svůj pracovní výkon. Navíc 61 % klientů uvedlo, že se zlepšil i jejich byznys management a u 57 % vedlo koučování ke zlepšení time managementu.

Zlepšete vztahy a komunikační dovednosti
V dnešní době je možné úplně všechno. I velkou, stabilní společnost může potkat neúspěch. A proto bychom měli zůstat pozitivní ohledně budoucnosti. Díky spolupráci s koučem si 80 % klientů zlepšilo sebedůvěru. To vypovídá nejen o tom, kolik lidí potřebuje získat, nebo zvýšit sebedůvěru, ale i o síle koučování. S tím jde ruku v ruce i skutečnost, že 73 % klientů mělo díky koučování lepší vztahy s lidmi a 72 % klientů si zlepšilo komunikační dovednosti.


Rovnováha je důležitá
Koučování samozřejmě není jen o zlepšování byznysu, nebo o posilování osobního rozvoje. Kouči také například pomáhají najít zlatý střed mezi několika cíli, kterých si jejich klienti přejí dosáhnout. Často hovoříme například o hledání rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem, ovšem málokdy ji skutečně hledáme. Zlepšit svůj „work-life balance“ se prostřednictvím koučování podařilo 67 % dotázaným klientům.

Koučování je naučitelná dovednost
Kariéra kouče je velmi obohacující i pro kouče samotného. Jako kouč přemýšlíte o provázení svých klientů k lepším výsledkům ve všech aspektech života. Představte si, že jste všem klientům pomohl účinnými koučovacími metodami. Činíte ty, kteří hledají osobní a profesní úspěch, zodpovědné za jejich pokoru a nezdary. A teď si představte, že to děláte každý den. Touto činností si vyděláváte. Přemýšlejte o tom, jaké pozitivní změny můžete vyvolat tím, že se z vás stane kouč. 

Ať už je hlavním cílem vašich klientů mít více peněz, větší úspěch, více přátel, nebo změna v osobní rovině či rozvoj perspektiv, vy jste jejich důvěrným profesionálním partnerem a průvodcem na jejich cestě za úspěchem. Ať už je důvod jakýkoliv, mnoho lidí potřebuje impulz nebo důvěru, kterou jim může poskytnout právě kouč. Vzájemnou spoluprací s koučem získávají jasnější vizi a časový rámec pro dosahování svých cílů. Jakmile si klient začne uvědomovat pozitivní změny ve svém životě, investice do koučování bude méně o nákladech a více o hodnotě.

 

(zdroj: zde , zdroj průzkumu: ICF)

 


Vyplatí se vám investice do koučování? - 1. díl

Vyplatí se vám investice do koučování? - 1. díl

Už jste někdy přemýšleli nad tím, zda se vyplatí investovat do koučování? Mezinárodní federace koučů (ICF) na toto téma vypracovala průzkum. Co zjistila? O tom je následující článek.

K čemu je vlastně koučování

K čemu je vlastně koučování

Koučování je velice mladý obor. Jako profese existuje ve světě teprve 20 let. A v České republice je tato doba ještě kratší. Nelze se tedy divit, že mnozí lidé koučování neznají a tím pádem ani nevědí, k čemu by mohlo být užitečné. V současné době však můžeme pozorovat, že se v Česku objevuje stále více koučů. Můžeme se tak ptát, proč tomu tak je a kdo vlastně jsou klienti, kteří kouče využívají. Právě na tyto otázky odpovídá následující článek.

8 věcí, které dělají skvělí manažeři Googlu

8 věcí, které dělají skvělí manažeři Googlu

Dostat se za zavřené dveře Googlu jsem chtěla hodně dlouho. Atraktivní fotky jejich kanceláří známe snad všichni. Mě by ale více zajímalo to, co na fotkách vidět není. Jak v takovém uvolněném prostředí funguje management? Díky projektu Oxygen, v rámci kterého Google zjišťoval klíčové vlastnosti svých manažerů, můžeme za ty dveře nahlédnout.